ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ: ΤΑ ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΕΩΝ ΕΩΣ 50.000 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Υπεγράφη η υπουργική απόφαση του υπ. Οικονομικών, βάσει της οποίας εξειδικεύονται τα κριτήρια για τη διαμόρφωση λύσεων ρύθμισης οφειλών έως 50.000 ευρώ προς το Δημόσιο, κατά την παράγραφο 21 του άρθρου 15 του νόμου 4469/2017 για τον εξωδικαστικό μηχανισµό ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων.

ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΕ ΕΛΒΕΤΙΚΟ ΦΡΑΓΚΟ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ.

Ι. Προσφάτως οι τράπεζες προσεγγίζουν τους δανειολήπτες σε ελβετικό φράγκο και τους σειρά ρυθμίσεων, μερικές εκ των οποίων δείχνουν ελκυστικές (πχ «πάγωμα» του 50% του άληκτου ποσού και ρύθμιση του υπολοίπου)

ΡΥΘΜΙΣΗ KOKKINΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ (Ν. 4307/2014)

Εχει πλέον τεθεί σε εφαρμογή η ρύθμιση για την αναδιάρθρωση των «Κόκκινων Επιχιερηματιών Δανείων» Επιχειρήσεων και Ιδιωτών σε εφαρμογή του Ν. 4307/2014 σύμφωνα με τον οποίο θεσπίζονται έκτακτα προσωρινά μέτρα προκειμένου να ελαφρυνθούν οι βιώσιμες μικρές επιχειρήσεις από τα ιδιωτικά τους χρέη, καθώς και έκτακτες διαδικασίες για την εξυγίανση ή την εκκαθάρισή τους.

ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ

Καταληκτική ημερομηνία για την υπαγωγή στις διατάξεις του ανωτέρω νόμου, όπου είναι απαραίτητη η υποβολή αίτησης από τον επιχειρηματία είναι η 31η Μαρτίου 2016.

Θα λειτουργήσει παράλληλα με το Νομοθετικό πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας για τις Τράπεζες, ο οποίος εφαρμόζεται από τον Ιανουάριο 2015.

Λύσεις για δάνεια σε Ελβετικό Φράγκο

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, προανήγγειλε νομοθετική ρύθμιση για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο ανάλογα με τις σχετικές ευρωπαϊκές Οδηγίες και τις δικαστικές αποφάσεις που θα εκδοθούν.

Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ GDPR ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

GDPR: Επιβολή προστίμου ύψους 5.000 ευρώ σε ιατρική εταιρεία, αποφάσισε να επιβάλλει η Ελληνική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, για μη νόμιμη διενέργεια διαφημιστικών τηλεφωνικών κλήσεων, με την υπ΄αρ. ΑΠΔΠΧ 13/2019 απόφασή της, κατόπιν σχετικών καταγγελιών από καταναλωτές για λήψη τηλεφωνικών κλήσεων με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας.